Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Hírek

arr3Nincs fuvarköltség80.000 Ft értékhatár felett, webáruházas vásárlás esetén nincs fuvarköltség. Ezen érték feletti...

Akciós termékek

Ár 89 990 Ft
Ár 29 990 Ft
Ár 44 990 Ft

Kapcsolat

Borbála Bútorház Kft.
Dózsa Gy. u. 29.
2840 Oroszlány
Telefonszám: +36 34 560 555
Fax: +36 34 560 555
Írjon nekünk

» Ált. Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

 

Az eladó, és a webáruház üzemeltetője:

Borbála Bútorház Kft.

2840 Oroszlány, Dózsa György u. 29.

Adószám: 23923586-2-11

Cégjegyzékszám: 11-09-020436

Tatabányai Törvényszék Cégbírósága által bejegyezve

 

Bankszámla száma: 11740061-29903854 (OTP)

Telefonos elérhetősége: +36 34 560 555, +36 20 961 55 58

E-mail elérhetősége: borbalabutor@gmail.com

Internetes címe: www.borbalabutor.hu

 

Az eladó tárhelyszolgáltatója:

Bohemiasoft s.r.o, Rudolfovská tř. 247/85, 37001 České Budějovice

info@eshop-gyorsan.hu, Tel: +36 21 2526800

 

 

I. cikk

BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

  1. Jelen Általános szerződési feltételek részletesen meghatározzák és pontosítják az eladó és a vevő (a továbbiakban „ügyfél”-ként is szerepel) jogait és kötelezettségeit a borbalabutor.hu weblapon hozzáférhető https://www. borbalabutor.hu webáruházon (a továbbiakban csak „webáruház“) keresztül létrejött szerződéses jogviszonyok keretében. A vevő a megrendelés elküldése előtt ismerheti meg a jelen Általános szerződési feltételeket, ezekre jó előre hívják fel a figyelmét.
  2. Az Általános szerződési feltételek és a Panaszkezelési szabályzat elfogadása

Az Általános szerződési feltételek és a Panaszkezelési szabályzat (itt olvasható) rendelkezései az adásvételi szerződés elválaszthatatlan részét képezik. A vevő a megrendelés elküldésével megerősíti, hogy az adásvételi szerződés megkötése előtt megismerte a jelen Általános szerződési feltételeknek, valamint az eladó Panaszkezelési szabályzatának a megrendelés elküldésekor érvényes és hatályos szövegét, és hogy ezt fenntartás nélkül elfogadja.

  1. Ügyfél

A webáruház ügyfele a vevő. Hatályos jogi szabályozásra való tekintettel megkülönböztetjük azt a vevőt, aki egyben fogyasztó (a továbbiakban „fogyasztó vevő”-ként is szerepel), vagyis aki a szerződés megkötése és teljesítése során nem az üzleti vagy vállalkozói tevékenysége keretében jár el, valamint azt a vevőt, aki nem minősül fogyasztónak (a továbbiakban „vállalkozó vevő”-ként is szerepel), vagyis aki vállalkozási célból vásárolja az árut. Amennyiben a vevő az azonosítószámát tünteti fel megrendelésében, tudomásul veszi, hogy a jelen Általános szerződési feltételekben a vállalkozó vevőre vonatkozóan rögzített szabályok hatálya alá esik.

 

II.  cikk

MEGRENDELÉS ÉS AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

  1. Adásvételi szerződés megkötése

A webáruházban kínált áruknak az eladótól való megvásárlását a vevő a webáruházban hozzáférhető elektronikus megrendelés – megrendelő űrlap – segítségével valósíthatja meg. Adásvételi szerződés megkötésére irányuló ajánlatnak az minősül, hogy az eladó elhelyezte a kínált árut a webáruház lapjain található kosárba. Adásvételi szerződés a megrendelésnek a vevő általi elküldésével és az eladó általi elfogadásával jön létre: eladó a visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a fogyasztót a megrendelés elfogadásáról. Minden a webáruházon keresztül leadott és visszaigazolt árurendelés mind a vevőre nézve, mind az eladóra nézve kötelező érvényű.

  1. A vevő által leadott elektronikus megrendelés érvényességének a feltétele a megrendelő űrlapban előírt adatok és tartalmi kellékek kitöltése, ideértve a vevő e-mail címét is, melyre az eladó a megrendelés elfogadását visszaigazoló üzenetet küldi a vevőnek, ezzel vállal kötelezettséget az adásvétel teljesítésére.
  2. Amennyiben a megrendelés visszaigazolása a vevőhöz nem érkezik meg 48 órán belül, akkor a vevő mentesül az ajánlati kötöttség, vagy a szerződéses kötelezettség alól, eladót pedig semmilyen kártérítési kötelezettség nem terheli. Az e-mailben küldött automatikus visszaigazolással az eladó még nem fogadja el a megrendelésünket, ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét, mivel a visszaigazolás mindösszesen a megrendelésünk eladóhoz való megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén eladó nem köteles a termék leszállítására az automatikus visszaigazolásban foglalt feltételekkel.
  3. A megrendelés és annak visszaigazolása, akkor tekinthető az eladóhoz, illetve a vevőhöz megérkezettnek, amikor az számukra hozzáférhetővé válik. A jelen pontban szabályozottaktól a felek külön írásbeli kölcsönös megegyezés esetén eltérhetnek. A vevő által a megrendelő űrlapban feltüntetett személyes adatok kizárólag a megrendelt áru kézbesítése és az ügyféllel folytatott kommunikáció céljaira kerülnek felhasználásra.
  4. Az árura vonatkozó tulajdonjog

Az árura vonatkozó tulajdonjog csak az áru vételárának teljes megfizetésével és az áru átvételével száll át a vevőre. Az áru átvételével a kárveszély is átszáll a vevőre. Olyan kár, amely a kárveszélynek a vevőre való átszállása után keletkezett az áruban, nem befolyásolja a vevő vételár-fizetési kötelezettségét, kivéve, ha a kárt az eladó okozta saját kötelezettségének elmulasztásával.

  1. Az árunak a webáruházban közzétett fényképei és leírása

A vevő kijelenti, hogy tudatában van annak, hogy a kínált termékekre vonatkozó képi információk csak szemléltető jellegűek, eltérhetnek a valóságtól. A színárnyalatok nem feltétlenül egyeznek meg teljesen a webáruházban bemutatott képekkel. A termékleírás gyakran használja a „fa” megnevezést laminált bútorlapokból készült bútorok esetében is, megkülönböztetve azokat a fém, ill. egyéb termékektől. Bútor színek esetében is fa fantázia színekre értendő a megnevezés. A tömörfából készült bútorok leírásában egyértelműen hivatkozunk a bútor tömörfa jellegére és anyagára.

  1. Szállítási hely

Szállítási hely a vevő által a megrendelő űrlapban feltüntetett cím.

  1. A vevő hozzájárulása távközlési eszközök igénybevételéhez

A vevő hozzájárul ahhoz, hogy az adásvételi szerződés megkötése során távközlési eszközök kerülnek igénybevételre. A távközlési eszközök igénybevételével kapcsolatban a vevőnél keletkezett költségeket (az internethez való csatlakozás költségét, telefonbeszélgetések költségeit) maga a vevő viseli.

  1. Az eladó joga a megrendelés megszüntetésére

Az eladó fenntartja a jogot arra, hogy az adásvételi szerződés megkötése előtt megszüntesse a megrendelést vagy valamelyik részét, ha az árut már nem gyártják, illetve nem szállítják, vagy megváltozott az ára. Az eladó kötelezettséget vállal arra, hogy ilyen helyzet bekövetkezése esetén haladéktalanul kapcsolatba lép a vevővel a további intézkedések egyeztetése érdekében. Abban az esetben, ha a vevő már megfizette az áru vételárának egy részét vagy egész összegét, az eladó visszautalja a befizetett összeget a vevő bankszámlájára, adásvételi szerződés megkötésére ilyen esetben pedig nem kerül sor.

 

III. cikk

FIZETÉSI FELTÉTELEK

  1. Fizetés módját a vevő a megrendelés leadásakor választja a megrendelő űrlapban. Az áru vételárát és az adásvételi szerződés szerinti áruszállítással kapcsolatban esetlegesen felmerülő költségeket a vevő az alábbi módokon fizetheti meg az eladó részére:
    1. készpénzben ill. bankkártyával (ha erre mód van) az áru átvételekor,
    2. banki átutalással az eladó 11740061-29903854 számú bankszámlájára. Az utalás közlemény mezőjébe a vevő a megrendelés számát köteles feltüntetni. Ezen fizetési mód igénybevétele esetén a vételárat úgy kell átutalni, hogy az árunak a vevő részére történő leszállítása előtt írják jóvá az eladó bankszámláján.
  2. Előlegek, foglaló

Az eladó általában nem igényel előleget az árura, sem más hasonló, az áru leszállítása előtt teljesítendő fizetést. Foglaló fizetése az egyedi, vevő kérésére gyártott termékek esetében merülhet fel.

  1. Árak

A webáruházban feltüntetett árak véglegesek, azaz magukban foglalnak minden olyan adót és díjat, amit a fogyasztónak fizetnie kell az áru megszerzése érdekében. A vételárral együtt a vevő az áru leszállításával kapcsolatos költségeket (postaköltséget, fuvardíjat) is köteles az eladó részére megtéríteni, melyek összegét a jelen Általános szerződési feltételek IV. cikkének 4. bekezdése tartalmazza, kivéve, ha a felek ettől eltérően állapodtak meg. Kifejezett eltérő megfogalmazás hiányában a továbbiakban a vételár alatt az áru leszállításával kapcsolatos költségek is értendők, amelyek a felsoroltakon kívül felmerülő valamennyi költségről (így különösen a fuvardíjról és a postaköltségről) az eladó a megrendelés visszaigazolásában is tájékoztatja a vevőt. Ha e költségeken túl egyéb is felmerülhet de nem lehet ésszerűen előre kiszámítani azt, akkor már most tájékoztatjuk a vevőt, hogy további költségek merülhetnek fel.

 

IV. cikk

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

  1. A legtöbb árut lapraszerelt állapotban szállítjuk.
  2. Szállítási idő

Szokásos szállítási idő minden konkrét árunál a terméklapon szerepel. A várható szállítási idő a megrendelés eladó általi visszaigazolásával kezdődik. A feltüntetett "várható szállítás" egy feltételezett kézbesítési időpontot jelöl, amely a gyártási és a szállítási folyamattól függően változhat. Az esetleges késedelmekért az eladó nem vállal felelősséget.

  1. Szállítási hely

Az árut az eladó által kiválasztott fuvarozó kézbesíti a vevőnek a megjelölt szállítási helyre, egyes árutípusok postázhatók. A kiszállítási alapdíj az épület első bejárati ajtajáig érvényes. A fuvarozó további bevitelt, emeletre szállítást, illetve szobába szállítást csak abban az esetben vállal, ha azt a helyszíni szemlét követően illetve előzetes egyeztetés alapján elvállalja. 

Behajtási engedély köteles címekre történő szállítás esetén az ingatlan tulajdonosának kell megkérni az engedélyt a szállítási időpontot megelőzően.

  1. Az áru leszállításával kapcsolatos költségek

A fuvardíjszabás itt található. A feltüntetett fuvardíjak magukban foglalnak minden adót és díjat.

  1. Ismételt kézbesítés

Abban az esetben, ha a vevő érdekkörében bekövetkezett okból az árut ismételten vagy a megrendelésben feltüntetettektől eltérő módon kell kézbesíteni, a vevő köteles megtéríteni az ismételt kézbesítéssel, illetőleg a kézbesítés más módjával kapcsolatos költségeket.

  1. Áru megnevezése

Előfordulhat, hogy az áru más megnevezéssel kerül leszállításra, mint amilyen néven a webáruházban szerepel (pl. a gyártónál bekövetkezett névváltozás miatt), azzal, hogy az áru minősége, leírása, tulajdonságai és külső megjelenése megfelel a webáruházban közzétett kínálatnak, különbség csak az áru megnevezésében van.

  1. A küldemény állapotának az áru átadás-átvételekor, a fuvarozóval együtt végzett ellenőrzése

Azonnal az áru leszállításakor a vevő – a fuvarozóval együtt – köteles a mellékelt szállítólevél alapján ellenőrizni a küldemény állapotát, főleg a csomagok darabszámát és a dobozok épségét. A vevőnek joga van megtagadni olyan küldemény átvételét, amely nincs összhangban az adásvételi szerződéssel, mivel pl. hiányos vagy sérült. Amennyiben a vevő átveszi az ilyen sérült küldeményt a fuvarozótól, szükséges a szállítólevélben leírni a sérülést, és legkésőbb 2 munkanapon belül elektronikus úton, a borbalabutor@gmail.com e-mail címen értesíteni róla az eladót. Ha a vevő ezt nem teszi meg, azt kockáztatja, hogy a később érvényesített reklamációját az eladó nem ismeri el.

  1. A vevő kötelessége a leszállított áru összeszerelés előtti ellenőrzésére

Az áru átvétele után a vevő köteles ellenőrizni a leszállított árut, főleg annak megfelelő színű és anyagú kivitelezését, valamint azt, hogy nem hiányzik-e a szerelési útmutatóban felsorolt alkatrészek valamelyike. Hiba észlelése esetén a vevő köteles legkésőbb 2 munkanapon belül elektronikus úton, a borbalabutor@gmail.com e-mail címen értesíteni róla az eladót. Az ellenőrzést az áru összeszerelését megelőzően kell elvégezni. Ellenkező esetben károsodhat az áru, és ha a vevő eláll a szerződéstől, az eladó a keletkezett kár megtérítését követelheti a vevőtől. A vevő főleg az áru eredeti állapotba való visszaállításával kapcsolatos költségeket, valamint az áruban keletkezett kárt köteles megtéríteni. Ezen költségek, illetve kár megtérítése akként történik, hogy a szerződéstől való elállás esetében az eladó által visszafizetendő vételár megfelelő módon csökken ezen költségek, illetve kár összegével.

 

V.  cikk

A FOGYASZTÓ VEVŐ ELÁLLÁSI JOGA

  1. Abban az esetben, ha a szerződéskötésre távközlési eszközök segítségével került sor, a fogyasztó vevőnek joga van az áru átvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállni a megkötött szerződéstől. Ha az áru több, nem egyszerre leszállított részből áll, a 14 napos határidő az utolsó szállítmány átvételének napján kezdődik
  2. Tekintettel arra, hogy a szerződéstől való elállás esetében a szerződés a kezdetétől fogva szűnik meg, az eladó a vevőnek, valamint a vevő az eladónak az összes elfogadott teljesítést szolgáltatja vissza, illetve téríti meg.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja.

  1. A szerződéstől való elállás űrlapja

Ha a fogyasztó vevő a jelen cikk 1. bekezdése alapján eláll az adásvételi szerződéstől, erről a szerződéstől való elállás űrlapja (itt férhető hozzá) segítségével értesíti az eladót elektronikus úton a borbalabutor@gmail.com e-mail címen vagy írásban az eladó Borbála Bútorház Kft, 2840 Oroszlány, Dózsa Gy. u. 29. címen található telephelyén.

Elálláskor a fogyasztó vevő köteles megadni a megrendelés számát, a vásárlás időpontját és a pénz visszautalására szolgáló bankszámlaszámot. Olyan küldeményeket, melyekből nem válik nyilvánvalóvá a küldésük indoka, azaz nem egyértelmű az elállási nyilatkozat, akkor az eladó azt nem tudja joghatás kiváltására alkalmas jognyilatkozatnak tekinteni és a küldeményt visszaküldi a feladónak.

  1. Az áru visszaküldése

A fogyasztó vevő kötelezettséget vállal arra, hogy az adásvételi szerződéstől való, a jelen cikk 1. bekezdése szerinti elállás esetén haladéktalanul az elállás után, legkésőbb azonban az elállástól számított 14 napon belül visszahozza vagy visszaküldi az árut a Borbála Bútoráruház, 2840 Oroszlány, Dózsa Gy. u. 29. címre, ahol az eladó haladéktalanul megvizsgálja a visszáru állapotát. A visszahozatal, vagy visszaküldés közvetlen költsége (beleértve fuvarozási, postaköltséget is) a fogyasztó vevőt terheli. Az áru vételárának a jelen cikk 5. bekezdése szerinti visszafizetésével az eladó a visszáru átvételét jogosult megvárni. A vételár teljes összegének a visszafizetéséhez szükség van arra, hogy az eladónak visszaküldött áru ép állapotú, sérülésmentes és komplett legyen (beleértve a tartozékait és minden rendelkezésre bocsátott dokumentumot). Abban az esetben, ha az áru hiányos, sérült vagy láthatóan elhasznált állapotban kerül vissza az eladóhoz, az eladó a keletkezett kár megtérítését követelheti a fogyasztó vevőtől. A fogyasztó vevő főleg az áru eredeti állapotba való visszaállításával kapcsolatos költségeket, valamint az áruban keletkezett olyan kárt köteles megtéríteni, mely az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Ezen költségek, illetve kár megtérítése akként történik, hogy a szerződéstől való elállás esetében az eladó által visszafizetendő vételár megfelelő módon csökken ezen költségek, illetve kár összegével.

  1. Pénz visszafizetése

Az adásvételi szerződéstől való, a jelen cikk 1. bekezdése szerinti elállás esetén az eladó – legkésőbb a fogyasztó vevő elállási szándékának jelzése napjától számított 14 napon belül – köteles visszafizetni a fogyasztó vevő részére a befizetett pénzösszegeket, beleértve az eladó által kínált legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegű szállítási költségeket. Az áru vételárának a visszafizetésével az eladó mindaddig jogosult várni, amíg a visszárut meg nem kapja a vevőtől. A felek eltérő megállapodása hiányában a befizetett összegek visszatérítésére ugyanazt a fizetési módot alkalmazza, amit a fogyasztó vevő vett igénybe az eredeti tranzakció lebonyolításakor.

  1. A visszáru kézbesítésével kapcsolatos költségek

Az adásvételi szerződéstől való, a jelen cikk 1. bekezdése szerinti elállás esetén a visszárunak az eladó részére történő kézbesítésével kapcsolatos költségeket a fogyasztó vevő viseli, mégpedig abban az esetben is, ha az áru – jellegénél fogva – nem küldhető vissza szokásos postai úton.

  1. Jelen cikk rendelkezései nem alkalmazhatók vállalkozó vevőre vonatkozóan.

 

VI. cikk

AZ ELADÓ ELÁLLÁSI JOGA

  1. Az eladó akkor jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, ha annak teljesítése lehetetlenné válik, és ha az eladó nem állapodik meg a vevővel új teljesítésben. Abban az esetben, ha az áru megrendelése óta jelentősen változott az érintett külföldi pénznem árfolyama, vagy a beszállító módosította a szállított termékek árát vagy választékát, az eladónak joga van – a vevővel történt egyeztetés alapján – módosítani a megrendelést vagy egyoldalúan és azonnali hatállyal elállni a megrendeléstől. Ugyanezt a jogot az eladó arra az esetre is fenntartja, ha a gyártó már nem szállítja a megrendelt terméket, vagy a termék újabb változatát hozza forgalomba, illetve ha megváltoztatja a termék árát.
  2. Az eladó abban az esetben is jogosult elállni a szerződéstől, ha az áru nem szerezhető be, megváltozott az áru vételára, vagy ha a feltüntetett ára nyilvánvalóan hibás (azaz nyilvánvalóan eltér az adott típusú vagy fajtájú termék szokásos árától). Az ár nyilvánvalóan hibás feltüntetésének például az tekintendő, ha az első négy számjegy helyett tévesen csak három szerepel, vagy ha más nyilvánvaló íráshibák fordulnak elő. Ilyen helyzet bekövetkezése esetén az eladó haladéktalanul kapcsolatba lép a vevővel a további intézkedések egyeztetése érdekében. Abban az esetben, ha a vevő már megfizette az áru vételárának egy részét vagy egész összegét, az eladó a lehető legrövidebb határidőn belül visszautalja a befizetett összeget a vevő bankszámlájára, illetve címére.

 

VII. cikk

HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL EREDŐ JOGOK

  1. A hibás teljesítésből eredő jogokkal kapcsolatban a szerződő feleket megillető jogokra és kötelezettségekre, valamint az áru reklamációja esetén alkalmazott eljárásra az eladó Panaszkezelési szabályzata (itt olvasható) és a vonatkozó általános kötelező érvényű előírások az irányadók.
  2. Az eladó nem vállal felelősséget a termék helytelen használatából vagy szakszerűtlen összeszereléséből adódó hibákért.
  3. Az áru átadás-átvételkori minősége

Az eladó a vevővel szemben felelősséget vállal azért, hogy átadás-átvételkor a termék hibátlan. Az eladó főleg azért vállal felelősséget a vevővel szemben, hogy abban a pillanatban, amikor a vevő átvette a terméket,

    • a termék azokkal a tulajdonságokkal rendelkezik, amelyekben a felek megállapodtak, az ilyen megállapodás hiányában pedig olyan tulajdonságokkal rendelkezik, amilyeneket az eladó vagy a gyártó leírt, vagy amilyeneket a vevő elvárt az áru jellegére való tekintettel és az eladó, illetve a gyártó által közzétett reklám alapján,
    • a termék arra a célra alkalmas, amit az eladó a termék rendeltetéseként mutat be, vagy amire az adott jellegű terméket általában használják,
    • a termék a minőségében és kivitelezésében megfelel a szerződés szerinti mintapéldánynak vagy mintadarabnak, feltéve, hogy a felek a minőséget, illetve a kivitelezést egy szerződés szerinti mintapéldány vagy mintadarab alapján határozták meg,
    • a termék megfelelő mennyiségű, méretű vagy tömegű, valamint eleget tesz a jogszabályokban előírtaknak.

 

VIII. cikk

SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME

  1. Minden személyes adat tárolása Magyarország hatályos törvényeivel.
  2. Az ügyfelek vásárlásaira és viselkedésére vonatkozó adatok kizárólag a szerver üzemeltetőjének törvényes céljaira kerülnek felhasználásra.
  3. Az eladó az ügyfelek hozzájárulásával az ő személyes adataikat – nevüket, címüket, telefonszámukat és e-mail elérhetőségüket – gyűjti. Ezek az adatok főleg az ügyfelek jövőbeni rendeléseinek a megkönnyítését szolgálják.
  4. A vevő a jelen Általános szerződési feltételek elfogadásával hozzájárul a fenti személyes adatoknak a létrejövő adásvételi szerződés tárgyának teljesítésével kapcsolatos célokra való feldolgozásához és az eladó marketing céljaira (különösen üzleti közlemények küldése, telemarketing, SMS) történő felhasználásához, mégpedig mindaddig, amíg a vevő elektronikus úton a borbalabutor@gmail.com címre vagy írásban Borbála Bútorház Kft, 2840 Oroszlány, Dózsa Gy. u. 29 címre küldött írásos nyilatkozatában ki nem fejezi, hogy nem ért egyet ilyen adatfeldolgozással.
  5. A személyes adatok tárolásához és feldolgozásához, illetve az üzleti közlemények küldéséhez adott hozzájárulását az ügyfél bármikor visszavonhatja, mégpedig elektronikus úton a borbalabutor@gmail.com címre küldött, telefonon tett, vagy írásban a Borbála Bútorház Kft, 2840 Oroszlány, Dózsa Gy. u. 29 címre küldött írásos nyilatkozattal.
  6. Az eladó kijelenti, hogy a vevő által a megrendelő űrlapban megadott minden személyes adat bizalmasnak minősül, és kizárólag a vevővel kötött szerződés teljesítése, valamint az eladó marketing akciói megvalósítása érdekében kerül felhasználásra, az eladó semmilyen módon nem teszi közzé, nem bocsátja harmadik személy rendelkezésére stb., kivéve a megrendelt árut érintő fuvarozással, illetve pénzforgalommal kapcsolatos helyzeteket (a név és a szállítási cím közlése a fuvarozóval a küldemény zökkenőmentes kézbesítése érdekében).
  7. Az eladó kötelezettséget vállal annak biztosítására, hogy ne sérüljenek az adatok jogosultjának a jogai, különösen az emberi méltóság megőrzéséhez való joga, valamint arra, hogy ügyelni fog az adatok jogosultjainak a magánéletébe való jogosulatlan beavatkozás elleni védelemre.
  8. Az ügyfél kívánságára az üzemeltető törli a megrendelésben megadott adatokat, és csak a könyvvitelhez szükséges adatokat őrzi meg.
  9. A vevőnek joga van a jelen feltételekben meghatározott módon hozzáférni saját személyes adataihoz és javíttatni azokat, joga van magyarázatot, illetve jogszerűtlen állapot megszüntetését kérni, és megilletik a személyes adatokkal kapcsolatos egyéb törvényes jogok is.
  10. Az eladó által tárolt és feldolgozott adatainak módosítását az ügyfél elektronikus úton a borbalabutor@gmail.com e-mail címre küldött, telefonon közölt, vagy írásban a Borbála Bútorház Kft, 2840 Oroszlány, Dózsa Gy. u. 29 címre küldött kérésben igényelheti.
  11. A szerződéseket – megkötésük után – az üzemeltető elektronikus formában tárolja, hozzájuk csak az áruház üzemeltetője fér hozzá.
  12. A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság által kiadott adatkezelési nyilvántartási szám: egyelőre nem igényelt.

 

IX. cikk

ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

  1. Jelen Általános szerződési feltételek hatályos szövege az elektronikus megrendelésnek a vevő általi elküldése napján az eladó weblapján közzétett szöveg. Az elektronikus megrendelés elküldésével a vevő fenntartás nélkül elfogadja az Általános szerződési feltételek és a Panaszkezelési szabályzat minden rendelkezését, valamint a megrendelt árunak a webáruház katalógusában feltüntetett érvényes árát, a leszállítással kapcsolatos költségekkel együtt, kivéve, ha a felek az adott esetben ettől eltérően állapodtak meg.
  2. A jelen feltételek szerinti adásvételi szerződés megkötése nyomán a vevő és az eladó között létrejövő minden szerződéses jogviszonyra Magyarország jogrendje az irányadó. A jelen feltételekben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen feltételek értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  3. Jelen feltételek csak magyar nyelven készültek. Adásvételi szerződés kizárólag magyar nyelven jöhet létre.
  4. Jelen Általános szerződési feltételek az eladó és a vevő között létrejött minden adásvételi szerződésre vonatkoznak. A szerződő felek írásban más feltételekben állapodhatnak meg. Ilyen esetben a szerződő felek megállapodása a jelen Általános szerződési feltételek felett áll.
  5. Vevői panaszok ügyintézését az eladó a borbalabutor@gmail.com e-mail címen keresztül bonyolítja le. A vevői panasz elintézéséről szóló értesítést az eladó a vevő e-mail címére küldi. Az eladó és a vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni, amennyiben megegyezéssel 30 naptári napon belül nem tudják rendezni, akkor arra az esetre kikötik a Tatabányai Járásbíróság kizárólagos illetékességét.
  6. A vállalkozói kötelezettségek teljesítésének ellenőrzését az illetékes kormányhivatal látja el a hatáskörén belül. A személyes adatok területén az Adatvédelmi Hivatal gyakorol felügyeletet (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság).

 

N2NiYTc4